SÖKER GÄST BLOGGARE!

Hej Sara här! Jag har inte lust att skriva ett just nu för jag känner att jag har så mycket press på mig! Jag har en hundvalp som jag måste hålla koll på hela tiden jag har denna blogg och en till blogg att sköta om sen känner jag att jag nästan måste skriva. Jag är ju den enda som skriver just nu för Wilma kan inte och det enda jag hinner skriva är typ inget. Och när jag har tid så känner jag mig bara tvingad medans jag vill göra nåt annat- Jag måste bestämma mig. Antingen slutar jag här eller så slutar jag med att blogga helt! HJÄLP!


Ps: Jag skulle verkligen behöva en gästbloggare! Så om nån kan skicka ett mejl till [email protected] och skriv en liten kort berättelse och lite om dig själv. Skicka gärna med en bild


   Postat av: sofia

är intresserad ska bara läsa novellen snart, mailar dig ikväll angående gästblogg.:)

     2011-07-02 / 17:54:55


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar:
   
   
FREE DESIGN BY
JUSTINBSTORIES