First step 2 forever- Kapitel 3

"Mel" Ropa Justin och kom fram springande till mig med Chaz och Ryan på släp. De satte sig bredvid mig och Chaz log stort.
"Ska du inte vara med?" Fråga Ryan och Justin sucka.
"Hon är ny hon visste ju inte att vi hade gympa!" Sa Justin irriterat. Mer och mer elever från klassen strömma in.
"Chaz, Ryan, Justin kom hit" Skrek idrotts läraren Mr. Anderson och killarna sprang iväg.


Lektionen tog kvickt slut och jag gick in i tjejernas omklädningsrum igen för att hämta skorna. Tjejen med det långa svarta håret gav mig en kall blick medans jag gick förbi. Jag tog upp skorna och satte mig på en bänk och drog på mig de.
"Du Melaine?" Jag vände upp huvudet och hon fån log lite. Jag fnös och gick iväg utfrån oklädningsrummet. Vad är tjejens problem? Jag gick upp i den stora byggnaden och gick in i musik salen. Jag satte mig lungt ner på en stol medans musikläraren Mrs. Collin steg in i rummet med sina röriga papper i händerna. Jag såg hur Justin och killarna kom in genom dörren. Justin satte sig bredvid mig och log.
"Vad är det?"
"Nee inget" Svara jag kvickt.
"Man ser att det är nåt?"
"Nej men det är bara tjejerna inget speciellt"
"Du är inte den enda första eleven som vart med om det här! Många har slutat pågrund av tjejerna speciellt för Britney"
"Vem är Britney?"
"Hon har typ svart långt hår!" Sa han och ryckte på axlarna.
"Jaha hon" Sa jag lågt.  Lekionen börja och det var faktiskt riktigt kul. I min förra skola så hade vi inte så här roligt.



Senare......
"Mel" Sa Justin som kom springandes efter mig. Jag öppna mitt skåp medans jag titta på han som sprang genom korridoren. Han kom flåsandes fram till mig och lutade sig mot skåpen.
"Vill du följa med mig hem idag?" fråga han och log förväntansfullt.
"Ja visst! Jag ska bara göra en liten sak först" Sa jag och drog fram min väska och tog upp mobilen och slog in mammas nummer.
"Cheryl?" Svara hon.
"Hej mamma"
"Heej gumman"
"Du får jag följa med en kompis hem?"
"Jadå men nu måste jag gå ha det så kul gumman puss"
"Puss"
Jag la på luren och nicka mot Justin.
"Bra" Sa han glatt och jag tog på mig min väska och vi gick ut från skolan. Vi börja gå mot hans hus som låg ganska nära skolan. När vi väl var framme så var det ett ganska stort tegel hus. Inte lika stort som mitt hus men stort. Justin låste upp dörren och vi gick in. Jag drog av mig skorna och hängde prydligt upp min väska på en krok på väggen. Vi gick in i huset och en kvinna med brunt hår och bruna ögon kom ut ur köket.
"Hej Justin" Sa hon och krama han. Hon titta nyfiket på mig och log.
"Är du möjligt vis Melaine?" Fråga hon.
"Ja haha"
"Vad kul och träffa dig Justin har pratat så mycket om dig! Jag är Justins mamma Pattie" Sa hon och log. Jag log tillbaks och Justin sucka.
"Kom nu" Sa han och drog upp mig uppför trappan och in i hans rum.
"Snyggt rum" Sa jag och satte mig på hans säng som var klädd av ett stort blått överkast.
"Tack" Sa han lågt och drog fram datorn.
"Vill du gå in på din facebook eller nåt?"
"Jag har inget sånt jag har bara msn!"
"Har du inte facebook?" Fråga han förvånat.
"Nej?"
"Då måste vi fixa en åt dig" Sa han och gick in på Facebooks startsida. Han tryckte på ny användare och jag fick skriva in lite uppgifter och till slut var Melaine Smiths profil klar! Han fixade lite vänner och sen gick han in på sin facebook och bekräftade vänförfrågan. Han lärde mig lite saker om Facebook och sen gick vi ut och hoppa stutsmatta på hans tomt.

Asså jag hoppas den var bra men jag hinner inte skriva mer! Det är jag (sara) som skrivit delen för jag tänkte att om jag skriver nu på morgonen så kan Wilma skriva på kvällen!! KOMMENTERA LOVE U GUYS!! :)


   Postat av: JOSEFIN GARD

http://www.supergratis.se/?r=82389 bli medlem här du samla poäng genom att till exempel värva vänner som jag gör nu eller går med i tävlingar kanske blogga om supergratis eller besöka. du kommer få välja nått du vill samla till och när du har kommit upp till det kan du beställa hem det gratis!!

Du kan beställa hem iphone kameror m.m.

Kram Have A Nice Day



Hejsan snälla kan du rösta på min Klänning som jag har designat på Nelly.com

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=bmMC73fgDwvxtYaXZADijPv4BQlTmGXBqjDkbgHdT1OAOoXloaKL

     2011-06-23 / 09:36:16 URL: http://josefingard.blogg.se/

   Postat av: Johanna

mer :D

     2011-06-23 / 10:03:15 URL: http://johannaviveca.blogg.se/

   Postat av: Jossan

Kan ni nt komma till NUET?:D

     2011-06-23 / 11:16:49 URL: http://Http://Jossetheshit.blogg.se

   Postat av: Anonym

Hej raring! Jag skulle bli oerhört glad om du ville rösta 5 stjärnor på min klänning. :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Om du stör dig på kommentarer likt denna så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Ha en fin dag!



Mvh Tereze, http://holykirch.se

     2011-06-23 / 11:18:53

   Postat av: Anonym

mer, den äger! :)

     2011-06-23 / 20:38:42


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar:
   
   
FREE DESIGN BY
JUSTINBSTORIES