SVAR PÅ TAL + UPDATE!

Fråga: Hur kan folk gilla det här?

Svar: Om du inte gillar det så läs inte? Folk kanske inte gillar din blogg men man vill ju inte säga det för då är man ju elak? Tack så himla mycket för din onödiga kommentar :/


Det här är den första hat kommentaren vi fått och vi eller jag tycker att det är helt enkelt dumt och onödigt! Och om ni inte gillar den här bloggen läs inte då eller skriv inte onödiga kommentarer!


Update: Har inte hunnit skriva idag men kommer nog en del ikväll eller snart men det är sommarlov HALLÅ?


LOVE U GUYS! Tack för alla SNÄLLA kommentarer.



   Postat av: RT

JAG stör mig på sådana kommentarer och sen så säger dom så bara för att dom inte ens kan skriva lika bra som dig -.- Du ska inte ens bry dig om sådana kommentarer för du skriver lika a ANGEL :)

     2011-06-27 / 17:55:30

   Postat av: RT

JAG stör mig på sådana kommentarer och sen så säger dom så bara för att dom inte ens kan skriva lika bra som dig -.- Du ska inte ens bry dig om sådana kommentarer för du skriver like a ANGEL :)

     2011-06-27 / 17:55:52


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar:
   
   
FREE DESIGN BY
JUSTINBSTORIES