slutar men ändå inte...

nu har jag skaffat en egen novellblogg och har bestämt mig för att lämna denna och varför sen ni i inlägget under. Men kommer kanske skiva ett inlägg till er om jag blir så skrivsugen för tycker lite synd om er att ni hr följt denna och sen bara alla slutar, men annars får vi vänta på att Wilma kommer tillbaka igen:D

Min nya blogg under till ( har redan lagt upp första kapitlet) :
www.justindrewbieberstorie.blogg.se 


//Sofia


   Postat av: rebecca♥

men :O kommer du inte att skriva mera på den här? :( för jag vill läsa den! otroligt bra på att skriva är ni! :DDDD

     2011-07-18 / 15:02:17

   Postat av: Wilma- ägare

vi eller rättare sagt jag kommer inte skriva på novellen nu heller,har försökt logga in hundra gånger men de går inte och Sara som har själva kontot säger att vi blivit hackade och jag är väldigt ledsen över det så de kommer inte bli fler delar :'(

     2011-07-18 / 23:54:28

   Postat av: Anonym

Hej jag har gjort en ny blogg om Justin bieber nu och det skulle vara super duper kul om du ville följa den :D Du hittar den här: http://neversaynever.tk/



Ha en strålande dag kramizar <3

     2011-08-03 / 23:45:04

   Postat av: Jb love story

Nu har jag äntligen lagt upp Episode 80! Kom igen nu mina läsare, vet att jag inte förtjänar att ni tittar in. Med det är för er jag äntligen fått kraften att skriva igen! Puss

     2013-05-08 / 21:13:59 URL: http://www.belieberstorys.blogg.se


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar:
   
   
FREE DESIGN BY
JUSTINBSTORIES