First step 2 forever- Kapitel 4

"Då måste vi fixa en åt dig" Sa han och gick in på Facebooks startsida. Han tryckte på ny användare och jag fick skriva in lite uppgifter och till slut var Melaine Smiths profil klar! Han fixade lite vänner och sen gick han in på sin facebook och bekräftade vänförfrågan. Han lärde mig lite saker om Facebook och sen gick vi ut och hoppa stutsmatta på hans tomt.



Jag kollade lite snabbt på klockan. Halv fem! Jag suckade.
"Justin jag måste gå" Sa jag och han nicka lite lågt.
"Okej men vi syns imorn" Sa han och gav mig en snabb kram och jag hoppa ner från studsmattan. Jag gick till hallen och drog på mig skorna börja gå hemmåt med väskan på axeln.

"Hemma" Ropade jag när jag kom in i huset. Jag drog av mig skorna och la väskan till golvet och hoppade glatt till köket där mamma och Steven satt.
"Hejsan gumman! Har du haft det bra?" Fråga mamma och jag nickade. Jag satte mig bredvid Steven som satt och läste i en tidning.
"Har ni redan ätit middag?" fråga jag.
"Ja vi trodde du ätit där?" Jag skaka på huvudet. Mamma gick till spisen och hämta en kastrull och hällde upp pasta och tomatsås på tallriken.

Jag gick upp på mitt rum och satte mig vid datan. Jag kollade igenom min mejl och tillslut öppnade jag det Amanda skickat.
Hej jag hittade nyss ett klipp på en kille som bor i Stratford kolla på videon han är FANTASTISK!


På slutet av videon hade ja mina händer i ansiktet. Jag kollade på hur många visningar det var på sidan av videon 200 000 st.
Jag hade aldrig hört på när Justin sjungit,visseligen hade jag inte känt honom specielt länge. Men han var fantastisk! Och så många tittar han hade också. Jag skrev ett svar till Amanda
Hej! Shit vad duktig han var! Och vet du vad,han går i min skola. 
Jag stängde sen av datorn och slog ner skärmen. Jag åkte runt lite på skrivbords stolen i rummet och åkte fram till fönstret och kollade ut. Det var rätt bra utsikt här ifrån mitt rum. Mitt rum var på högsta våningen om man inte räknar med vinden,men det var ju bara två våningar så.. 
Jag satt lutad mot fönstret och bara kollade ut ett tag och tänkte på allt möjligt,jag väcktes ur mina tankar när mamma öppnade dörren.
"Hej gumman" sa hon och gick in.
"hej" sa jag och snurrade runt stolen så jag kollade på henne.
"vad gör du? Har du inga läxor eller något?"
"nej,gjorde dom igår" svarade jag.
"Okej men jag åker till jobbet nu,jag kommer hem runt 3 i natt" sa han 
"Okej hejdå" sa jag och log lite mot henne.

Vad tycker ni?
Den här delen var skriven av både Wilma och Sara :) Lite kort kanske? YES but how cares!



   Postat av: Johanna

mer mer !

     2011-06-25 / 10:30:04 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar:
   
   
FREE DESIGN BY
JUSTINBSTORIES