First step 2 forever- Kapitel 6

Vi gick ut ur den stora flygplatsen och satte oss i en bil med tonade rutor. Jag satte mig längst bak och drog fram min Iphone och tittade lite smått på min bakgrundsbild. Det var jag och Melaine. Jag saknar henne enormt men jag gissar på att hon aldrig mer vill snacka med mig igen. Motorn startades och vi åkte i väg mot Mormor och Morfars hus.


Senare på dagen (Melaines Perspektiv)
Jag stängde skåpet med en suck och tog ett hårdare tag om väskan. Jag titta igen på mobilen och såg att jag hade fått ett sms.

Tja! Vi har en överraskning till dig kom till mitt hus om en kvart // Chaz ;P
Jag skratta och börja springa ut från skolan och mot hans hus. Jag stanna kvickt och pusta ut. Jag gick sista vägen och kom tillslut fram till huset. På parkeringen stod Chaz mammas stora bil och en svart bil med tonade rutor. Jag gick uppför gången till dörren och plinga på. Jag drog jackan hårdare om mig medans jag vänta på att nån skulle öppna.
"Heej" Sa Chaz glatt medans dörren öppnades knarrande.
"Hej" Svara jag och gick in i huset. Jag drog av mig jackan och knöt upp mina skor och slängde slarvigt iväg de på golvet. Jag pusta ut och gick in mot vardagsrummet. Jag satte mig ner i soffan medans jag hörde stolar glida mot golvet.
"Hej" Sa en låg röst bakom mig och jag vände mig om. Där stod en kille med brunt hår och hassel bruna ögon som jag väl kände igen. Justin Bieber.
"Justin?" Sa jag tyst. Han nicka och satte sig bredvid mig.
"Förlåt Mel " Jag ställde mig upp.
"Världens bästa överraskning" Väste jag och sprang ut till hallen och drog på mig skorna utan att knyta de och to mina saker och sprang ut.
"MEL" Ropa de efter mig och jag stanna kvickt upp och lät en tår rinna ner från min kind och fortsatte sedan springa.
Justins perspektiv.
Hon gick iväg... Jag drog på mig skorna och tog min skinnjacka i handen.
"Var ska du?" Fråga Ryan snabbt.
"jag skal eta efter Mel" Sa jag och sprang ut genom dörren och sprang mot det hållet Melaine drog åt. Jag sprang efter henne medans tårarna i ögonen letade sig ner för min kind. Jag såg henne med en skymt vid en bänk vi havet. Hon hade händerna i ansiktet medans jag såg hur tårarna droppa ner. Jag sprang försiktigt mot henne. Jag satte mig bredvid henne och hon titta upp. Hon skulle precis resa sig upp för att springa iväg men jag tog tag i hennes arm.
"Justin försök inte" Sa hon argt.
"Jag vet att du är arg! Jag vet inte varför det blev så här!"
"Du vet inte?"
"Asså jag vet men jag hade så mycket och sen bara..."
"Och sen glömde du bort mig?"
"Nej verkligen inte! Men jag hann bara inte!"
"Men hur hann du smsa halva skolan då" Jag sucka och drog ner henne på bänken.
"Jag försökte smsa dig men du svara aldrig"
"Såklart jag inte gjorde för du svara jú inte på mina sms!"
"Men förlåt snälla! Du är den bästa kompisen man kan ha och jag har gjort ett misstag" Hon luta ner huvudet i marken. Hon sucka djupt och titta in i mina ögon och böjde sig fram och gav mig en kram.
"Jag har saknat dig Justin"
"Jag har saknat dig" Sa jag och log för mig själv och hon släppte mig.
"Förlåt om jag inte svara på dina sms" Sa hon.
"Nej förlåt mig" Hon nicka och luta sig bak. Vi titta ut på vattnet och jag såg hur hon log lite för sig själv.


"Hallå vad gör ni här?" Sa nån bakom oss och vi ryckte till och titta bak samtidigt. Där stod Chaz och Ryan och garva. Melaine fnös med ett skratt.
"Den riktiga frågan är vad gör ni här?" Sa jag och de skratta.
"Vi leta ju efter er! Men nu när ni verkar kommit överrens så kan vi väl njuta av att det är skolavslutning imorgon och att sen har vi all tid tillsammans" Sa Ryan töntigt och alla brast ut till skratt och efter ett tag kom Ryan in på det också. Vi drog oss upp från bänken och börja gå mot Chaz hus. Men såklart hade jag glömt bort att jag var världskänd....
Paparazzina ställde sig runt oss medans vi försökte dra oss hemmåt och jag såg paniken i Melaines ögon.
"förlåt" Viska jag i hennes öra.
"Jag tror jag drar hem" Sa hon och gav oss varsin kram och sen sprang hon hem.
Melaines perspektiv.
Jag slängde av mig jackan och gick glatt in i köket där olyckligtvis mamma satt med en vinflaska framför sig. Jag sucka och gick ut ur köket igen och sprang upp till mitt rum. Jag satte mig framför datan och kollade på Oceanup så att inget skvaller eller nåt hade kommit ut om mig och Justin. Jag pusta ut inget hade kommit ut men helt plötsligt kom en ruta fram. Jag hade fel

Asså det blev korta delar idag tyvärr :( Men KOMMENTERA mycke för vi haft jätte dålig statistik och jätte dåligt med kommentarer!!
LOVE U GUYS // Sara


   Postat av: Balida - Musikblogg

sv: Tack så mycket! Och detsamma, riktigt fin bloggdesign :)

     2011-06-25 / 16:43:32 URL: http://balida.blogg.se/

   Postat av: Saga

Meeer! Super bra novell:)

     2011-06-25 / 18:39:48 URL: http://justinbiebstories.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar:
   
   
FREE DESIGN BY
JUSTINBSTORIES