First step 2 forever- Kapitel 12

Jag skratta varje gång ett skämt kom fram i programmet och Chaz flytta sig närmare mig och tog armen runt mig men än en gång flsha mammas bild upp i mitt huvud. Jga satte handen å pannan och utbrast ett litet aj.
"Mår dü bra?" fråga Chaz.
"Bara lite huvudvärk" Ryan ställde sig upp och kom tillbaks med ett glas vatten och en huvudvärks tablett. Jag log mot han och tog huvudvärks tabletten i munnen och svalde den med hjälp av vattnet.



Jag satte glaset på bordet med en dunk och vi fortsatte titta på Family guy men det var bara en tanke som gick igenom mitt huvud. Känner jag verkligen nåt för Chaz? Jag titta oroligt på han och han log stort. Jag gav han ett litet leénde men vände blicken sedan på tvn. Oron i magen steg nästan varje sekund jag titta på Chaz. Jag flytta ifrån Chaz lite och ställde mig sedan upp.
"Chaz kan jag få prata med dig" Sa jag med klumpen i magen. Han nicka och gick efter mig in i Annies sovrum. Vi satte oss på sängen.
"Jo angående du vet kyssen" Sa jag och titta ner på mina händer. "Chaz jag tror inte att jag känner så för dig"
"Jag vet"
"Va?"
"Jag visste att du inte kände så för mig förlåt för att jag kysste dig" Sa han och titta in i mina ögon.
"Det är jag som ska äga förlåt"
"Ingen av oss ska säga förlåt" Sa han och sen möttes vi i en kram.
"Du är den bästa vännen man kan ha" Sa jag när jag släppte han. Han log. Vi ställde oss upp och gick tillbaks till vardagsrummet.


Det var dags för middag och vi gick och satte oss på våra platser. Ryan hade gått hem för hans släkt hade kommit. När vi ätit klart satte vi oss i soffan och börja titta på en film som heter honey som är en dans film Min favorit film faktiskt! Jag satte mig skönt i soffan med en kudde i famnen. Jag log när Jessica Alba kom in hon är så cool.

Filmen var lång med såå bra. Tillslut var den slut och jag tog mig upp ur soffan. Jag titta på klockan som långsamt ticka fram. Den långa visaren stanna på tolvan och den lilla på 10. Jag gäspa stort och släppte ner kudden i soffan. Jag titta på Chaz som log och snarka i soffan. Jag skratta och tog en filt och la den runt han sen sprang jag upp till "mitt rum" och gick in och satte på min data som jag hade haft med mig. Bakgrundsbilden lyste fram i mitt ansikte och mamma kom fram igen. Hon mima nåt. Jag skaka på huvudet och hon var borta. Jag såg hur en vattendroppe rulla ner för skärmen och jag torka bort med min hand. Jag öppnade internet och gick in på Facebook. Jag uppdatera min status med en liten ledsen smiles sen stängde jag av datan och gick in i badrummet och fixa mig inför natten.
Jag tryckte in hörlurarna i örona och kröp under mitt tjocka lila täcke. Jag blunda och tillslut somna jag med Never Let you go i örona.


Solen sken igenom fönstrena och jag blinka några få gånger. På golvet log ipoden med en spricka på skärmen.
"Fan" Sa jag högt och ställde mig upp. Jag sprang in i badrummet och tog en snabb dusch sen gick jag till min nu urpackade resväska och tog fram en brun aktig tröja och ett par stuprörs jeans. Jag satte på mig allt och gick in i badrummet igen för att platta håret. Sen tog jag väskan över axeln och sprang ner till köket.
"godmorgon hur mår du idag?" Sa Annie medans hon hällde upp sitt kaffe i en kopp.
"Bättre iallafall! Du?"
"Jadå" Sa hon och log. Jag log tillbaks och satte mig på en stol och bredde mig själv en macka."Så vad händer nu efter allt med mamma?" Fortsatte jag osäkert. Annie satte sig mittemot mig och sucka.
"De håller på att leta upp några släktingar som du kan bo hos du får tyvärr inte bo här!" Jag stelna till. Tänk om de hittar min pappa? Jag nicka osäkert.
"Det kommer nog bli bra" Sa hon och jag intala mig själv med det. Jag tog en tugga på det vita brödet medans jag stirra ner i bordet.
"Godmorgon" Sa Chaz och kom in i rummet med till ruffsat hår. Jag skratta med maten i munnen medans han satte sig bredvid mig. Lukten av nyvaken träffade mig hårt och jag hosta till. De båda titta konstigt på mig. Jag skaka på huvudet och åt upp min frukost. Sen satte jag mig i vardagsrummet och titta på Gossip girls medans Chaz gjorde i ordning sig.
"Så vad ska vi göra" sa Chaz och satte sig med en dunk i soffan.
"Shoppa?"
"Shoppa?" Sa han sarkastiskt. Jag fnös med ett skratt.
"Ja vad trodde du?"
"Jag trodde du var en sån som hata att shoppa?" Jag skaka på huvudet.
"Då känner du mig inte!" Sa jag och drog Chaz ut från soffan och vi gick till bilen som stod ut på parkeingen. Jag satte mig i passagerar sätet och Chaz körde motvilligt iväg. När vi väl var framme i gallerian var blickarna överallt på oss. Det är inget nytt såklart vi känner ju Justin Bieber och de flesta vet det. Vissa tycker att vi är löjliga att vi är kompisar men för det mesta är folk riktigt snälla. Två tjejer gick fram till oss och de skrek lite smått.
"är inte ni Chaz och Melaine?" Fråga de uppspelt.
"Det är vi" Sa jag glatt.
Kan inte vi få ta en bild med er?" Fråga de och vi båda nicka. Vi gav kameran till ena tjejens mamma och vi ställde oss bakom de och posa. De gick iväg och de kom fler och fler människor som ville ha kort och såklart ställde vi upp. Vi gick in på olika affärer från sko affärer till Forever 21. Tillslut skulle vi gå in på den sista affären men precis när vi skulle gå in tryckte en kille upp en tidning i famnen på mig. Jag titta förvånat på han men han flina bara och gick vidare. Jag öppnade en slumpvis sida och såg nåt jag bara inte hade lust att se.
Justin kyssa en annan tjej.....

Jag kände hur en tår försökte komma fram men jag räta på mig. Jag är ju faktiskt inte ihop med han men jag kanske skan säga att jag faktiskt är lite kär i han. Jag kollade på texten under och den gjorde mig bara mer förvånad.

Justin bieber och Selena Gomez såg nyss på en båt och de båda var väldigt intima..... 
Jag slägde ner tidningen i golvet och gick med bestämda steg in i affären och låtsades som vanilgt men jag kunde tyvärr inte skådespela så bra som jag trodde.
"Varför är du så sur?" Fråga Chaz medans jag drog stressat i smyckena som hängde på sina krokar.
"Jag är inte sur jag är glad" Sa jag och tröck fram ett misslyckat léende.
"Jag ser att nåt är fel"
"Nej jag lovar jag är okej" Sa jag och nicka. Han sucka och vi fortsatte att shoppa.


Jag gick surt igenom dörren hem till Chaz och la kassarna på golvet. Jag sprang snabbt upp på rummet och la mig i sängen med huvudet in borrat i kudden. Chaz satte sig på sängkanten.
"Mel vad är fel?" fråga han.
"Allt"
"Och vad är allt?"
"Allt är allt. Mamma har dött jag är tvungen att flytta härifrån och justin"
"Vadå flytta härifrån och vaddå Justin?"
"De letar efter några släktingar till mig och när de väl hittar några flyttar jag. Och det där med Justin  är min ensak" Sa jag och hoppa rakt in hans famn."Jag vill inte" Snyfta jag fram. Jag käde hur en tår fallde ne rpå min axel. Han grät också. "Varför måste allt hända mig?" Fortsatte jag. Han skaka på huvudet och släppte mig. Han torka bort en tår från min kind.
"Vi här för dig okej" Jag nicka.
"Kan jag få vara lite ifred" Han nicka och gick ut ur rummet och jag satte mig bekvämt i sängen och stirra bara rakt in i väggen. Varför jag?

Förlåt för dålig uppdatering men som tidigare inlägget sa så har jag ganska mycket just nu... Men jag hoppas kapitelet ärbra! Och om jag inte får månag kommentarer så kommer det kanske inte bli ett kapitel imorn för det är sååå tråkigt att skriva när det känns som om ingen gillar det! Men jag säger tack för den eller de som kommenterar! Såå KOMMENTERA!!


   Postat av: RT

Skitbra hoppas du inte slutar blogga bara :)

     2011-07-01 / 19:00:38

   Postat av: Anonym

Fortsätt

     2011-07-01 / 19:19:22

   Postat av: Siri

Grymt kapitel!

     2011-07-01 / 22:51:33 URL: http://linkopingsryttaren.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar:
   
   
FREE DESIGN BY
JUSTINBSTORIES